1. Kennisbank
  2. Omniplan Assistant

Hoe gebruik ik de Opname Assistent (bèta) in de Personal Finance Planner?

Optimaliseer je klantgesprekken met AI

Met de Opname Assistent is het eenvoudig om gesprekken met klanten vast te leggen. Na afloop genereert de Assistent een overzicht van de belangrijkste financiële onderwerpen die zijn besproken, en biedt je de mogelijkheid om zowel de transcriptie als de geluidsopname te downloaden.

Stappen voor gebruik:

  1. Open de Omniplan Assistent: Klik op de knop  boven in het scherm om de functionaliteit te openen. 
  2. Vraag toestemming: Informeer je klant vooraf en vraag toestemming voor de opname. Zet een vinkje bij 'toestemming' als de klant akkoord is.
  3. Start de opname: Klik op 'Opname starten.' De webbrowser zal nu een venster openen.
    1. Kies om het volledige scherm te delen (1 & 2)
    2. Zorg ervoor dat 'systeemaudio delen' ingeschakeld is (3) 
    3. Deze functie neemt geen beeld op, maar omdat beeld en geluid als één instelling in de browser is opgenomen worden beide uitgevraagd.
    4. Bevestig de keuzes (4)
    1. Opname in uitvoering: De knop verandert in 'Opname stoppen', wat aangeeft dat de opname bezig is.
    2. Beëindig de opname: Klik op de stopknop om de opname te beëindigen zodra het gesprek is afgerond. Zorg ervoor dat je de browser of het tabblad openlaat en de pagina niet ververst, anders gaat de opname verloren. Je kunt het zijpaneel wel sluiten en de applicatie normaal blijven gebruiken. Na een korte tijd ontvang je een melding wanneer de samenvatting beschikbaar is. Dit kan een minuut of iets langer duren.
    3. Bekijk de samenvatting: Open de Omniplan Assistent en onder 'Recente gespreksopnames' zal de opname beschikbaar zijn. Klik op de naam om de samenvatting van het gesprek te openen en eventueel aan te passen. 

    Zie jij kansen voor verbeteringen? Geef het door via het feedback formulier!